Coşul meu

0 articole 0,00 RON

My Cart -

0 articole

Învăț să scriu! Comunicare în limba română

Vândut de Intuitext
15,90 RON

Disponibilitate: In stoc

Autori: Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

Caietul auxiliar „Comunicare în limba română – Învăț să scriu!” reprezintă un instrument de lucru atractiv care vine și completează demersul didactic al învățătorului în vederea aprofundării achizițiilor de citit-scris ale elevilor de clasa I. Caietul este structurat în 10 unități de învățare care tratează, în aceeași ordine, conținuturile și temele din auxiliarul „Comunicare în limba română – Învăț să citesc!”.

Cantitate:
Suport şi asistenţă
Livrare gratuită peste 150 RON
Comandă rapid

Prin conţinutul său, caietul de scriere dezvoltă, în principal, deprinderi de scriere corectă și caligrafică, dezvoltă capacitatea elevilor de a exprima în scris idei și sentimente, dar oferă și contexte de exersare a actului citirii, de îmbogăţire a vocabularului.

Caietul de scriere conține spații cu liniatură specifică alocate scrierii pentru copiere, transcriere, completare de propoziții, formulare de enunțuri, precum și exerciții variate care vizează domeniile: citire/ lectură,  scriere/ redactare, elemente de construcție a comunicării. 

Sarcinile de lucru sunt atractive, au grade diferite de dificultate, oferă contexte multiple și variate de exersare a scrisului, de automatizare a citirii și de conștientizare a conținutului citit. Jocurile au o pondere semnificativă și oferă posibilitatea realizării transferului către alte discipline.

În plus, alte puncte forte ale acestei lucrări sunt:

  • încurajează activitatea independentă a elevilor, dar îi implică și în activități practice care necesită lucrul în grup.
  • propune activități ce au la bază conceptul de învățare prin intermediul jocurilor educaționale. Astfel copiilor le este formată o atitudine pozitivă în raport cu școala și educația.
  • contribuie la dezvoltarea creativității și imaginației prin activități de tipul „Desenează diferite ființe sau obiecte ale căror denumiri încep cu sunetul M. Folosește tehnica amprentării, ca în model“.
  • exercițiile sunt însoțite de ilustrații plăcute, care încurajează implicarea copiilor atât în studiul individual, cât și în lucrul la clasă.
  • învață copiii să lucreze în echipă prin activități de tipul „Lucrați împreună“, să comunice și să accepte opiniile celorlalți colegi.

Prin maniera în care este structurat, caietul contribuie la optimizarea procesului de predare-învățare-evaluare, cele zece unități de învățare oferind elevilor contexte de familiarizare cu noțiuni noi, de exersare, consolidare a deprinderilor și abilităților de citit-scris, de sistematizare a achizițiilor dobândite, de evaluare și autoevaluare, precum și contexte de ameliorare sau dezvoltare a nivelului atins de fiecare în dobândirea unei competențe specifice.

Auxiliarul conține pagini destinate evaluării inițiale, recapitulării și evaluării la finalul fiecărei unități de învățare, recapitulării și evaluării finale, pagini pentru ameliorare (Pentru a merge mai departe) și dezvoltare (Un pas spre Excelent), repere pentru reglare (Ai rezolvat asemănător).

Păreri clienti

1 Articol(e)

pe pagină
Recomand Review by Ilinca
Buna ziua. Anul trecut am ales, impreuna cu parintii, acest caiet. Stiu ca se spune tot mai des ca scrisul de mana nu mai conteaza, ca acum totul e digital, ca nu este vreo problema daca copilul scrie urat. Dar pentru mine scrisul de mana inseamna rabdare, inseamna respect, inseamna rigoare, inseamna atentie la detalii, inseamna acuratete si precizie. Deci iata ca scrisul de mana nu este doar "scris de mana". Iar acest caiet m-a ajutat sa invat copiii sa deprinda toate aceste abilitati. (Pus la data 28.08.2019)

1 Articol(e)

pe pagină

Cum evaluezi acest produs?

  1 stea 2 stele 3 stele 4 stele 5 stele
Evaluare

Spune părerea ta

Autori: Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

Auxiliarele sunt elaborate de o echipă de cinci autori cu experiență în domeniul învățământului primar, absolvenți ai liceului pedagogic, cu activitate ca învățători cuprinsă între 13 și 32 de ani.

Echipa de autori beneficiază de experiență profesională în domenii diferite, și anume: inspecție școlară pentru învățământ primar, consiliere psiho-pedagogică, cercetare în domeniul științelor educației, activitate metodică în cadrul CCD, formare pe domenii de interes pentru cadrele didactice (curriculum, metode active, evaluare, comunicare, managementul clasei, inteligențe multiple, gândire critică etc.), ceea ce oferă o perspectivă holistică în realizarea resurselor educaționale.

Cei cinci autori au elaborat manuale școlare pentru elevii claselor I-IV, auxiliare pentru elevii din învățământul primar, programe școlare, ghiduri metodologice, articole în reviste de specialitate, lucrări de didactica specialității, management educațional, curriculum, evaluare, transdisciplinaritate etc., oferte de formare pentru cadrele didactice, diverse resurse educaționale produse în cadrul proiectelor cu finanțare europeană.