Coşul meu

0 articole 0,00 RON

My Cart -

0 articole

Limba și literatura română - Manual pentru clasa a IV‑a

Vândut de Intuitext
27,90 RON

Disponibilitate: In stoc

Autori: Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

Detalii ediție tipărită: fiecare volum conține 88 de pagini color

Detalii ediție digitală: 69 elemente educaționale interactive care contribuie pe deplin la înțelegerea și asimilarea cunoștințelor noi, în contextul valorificării achizițiilor anterioare, dar și la formarea/dezvoltarea competențelor specifice disciplinei; 117 elemente educaționale cu interacțiune scăzută: desene, fotografii, diagrame statice, hărți statice.

Setul conţine:

Limba și literatura romană - Manual pentru clasa a IV‑a, semestrul I

Limba și literatura romană - Manual pentru clasa a IV‑a, semestrul al II‑lea

Cantitate:
Suport şi asistenţă
Livrare gratuită peste 150 RON
Comandă rapid

Manualul de Limba și literatura romană pentru clasa a IV-a este elaborat în concordanță cu prevederile programei, angajând capacitățile operaționale cu privire la formarea și dezvoltarea personalității elevilor prin intermediul unor sarcini de învățare adecvate.

Autorii au acordat atenție maximă corectitudinii științifice și actualizării informației oferite explicit prin texte, suporturi vizuale, audio și resurse multimedia.
Manualul:

  • respectă modelul comunicativ-funcțional al limbii române. Prin abordarea didactică a conținuturilor, manualul permite construirea unor situații de învățare care să conducă la dezvoltarea progresivă a tuturor competențelor specifice prevăzute de programă precum și a celor transversale, necesare în viața cotidiană, încurajând creativitatea, gândirea critică și dezvoltarea puterii de decizie.
  • este structurat pe unități de învățare. Fiecare unitate de învățare abordează comunicarea din perspectivă complexă, înglobând procesele de receptare a mesajului oral și scris precum și cele de exprimare orală și scrisă. 
  • este instrumentul de lucru al elevului, propunând o învățare centrată pe elev, concepută ca o experiență personală la care elevul este participant activ. Elevii sunt puși în situația de a citi, de a scrie despre ceea ce citesc, de a vorbi despre ceea ce citesc și scriu. 
  • stârnește interesul pentru lectură al elevilor și îndrumarea acestora către opere potrivite vârstei lor. Textele și materialele-suport sunt adaptate la particularitățile de vârstă ale elevilor, răspund intereselor şi curiozității lor.
  • acordă atenție procesului de evaluare și asigură corectitudinea științifică a itemilor de evaluare și autoevaluare. Fiecare unitate conține probe de evaluare, prin intermediul cărora itemii evaluează informația relevantă. Probele de evaluare vizează implicarea elevului în dezvoltarea unor competențe transversale, și anume de autoevaluare. Totodată, sunt prevăzute activități de reglare a învățării, prin care elevii sunt motivați să revină asupra propriei activități și înțeleg valoarea formativă a feedback-ului. 
  • contribuie la dezvoltarea capacității proiective a elevilor, de luare a deciziilor și oferă contexte de aplicare a achizițiilor dobândite de elevi, prin intermediul proiectelor propuse.

Doar utilizatorii înregistraţi pot scrie. Autentifică-te sau înregistrează-te