Coşul meu

0 articole 0,00 RON

My Cart -

0 articole

Caietul elevului pentru Limba și literatura română - Clasa a IV-a

Vândut de Intuitext
18,90 RON

Disponibilitate: In stoc

Autori: Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

Număr de pagini: 120 pagini color

Cantitate:
Suport şi asistenţă
Livrare gratuită peste 150 RON
Comandă rapid

Caietul elevului pentru clasa a IV-a cuprinde o colecție de fișe de învățare al căror conținut respectă ordinea lecțiilor din manualul editurii INTUITEXT. De asemenea, cadrele didactice vor descoperi aici și pagini destinate evaluării inițiale, recapitulării și evaluării la finalul unităților de învățare, recapitulării și evaluării finale, pregătirii pentru evaluarea națională, sarcini de învățare atractive, cu grade diferite de dificultate.

Cu ajutorul caietului de Limba și literatura română, elevii de clasa a IV-a...

  • se bucură de activități inedite, cum ar fi realizarea unui semn de carte urmărind instrucțiuni clare.
  • își dezvoltă gândirea critică prin exerciții ce îi provoacă să-și formeze o opinie, să o exprime și să o argumenteze prin idei înlănțuite logic. Un astfel de exemplu ar fi exercițiul în care elevii sunt invitați să argumenteze dacă este sau nu important să se joace în aer liber. Sau care este opinia lor în ce privește folosirea calculatorului în învățare și de ce.
  • descoperă cât de ușor și plăcut este să învețe prin intermediul jocurilor – așa cum se întâmplă la lecția Pronumele personal, unde sunt invitați să deseneze „pălării gânditoare“ pe coli colorate.
  • își dezvoltă creativitatea și abilitățile de comunicare, imaginându-și diverse situații și expunând firesc aceste idei, fie scris, fie oral.
  • exersează diverse tipuri de scriere, un bun exemplu fiind conceperea de texte pentru afișe.

În plus, sarcinile de învățare au legătură cu experiențele trăite de copii sau posibile în realitate și facilitează formarea unor tehnici de lucru. Astfel, exercițiile propuse au, pe lângă funcția informativă și formativă, un plus de valoare ce rezultă din contextualizarea învățării, ancorarea ei în realitatea vieții în care elevul este parte activă.

Integrarea la nivel intradisciplinar și interdisciplinar este o caracteristică a concepției pedagogice care a stat la baza elaborării caietelor pentru clasa a IV-a.

Spune părerea ta

Autori: Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

Auxiliarele sunt elaborate de o echipă de cinci autori cu experiență în domeniul învățământului primar, absolvenți ai liceului pedagogic, cu activitate ca învățători cuprinsă între 13 și 32 de ani.

Echipa de autori beneficiază de experiență profesională în domenii diferite, și anume: inspecție școlară pentru învățământ primar, consiliere psiho-pedagogică, cercetare în domeniul științelor educației, activitate metodică în cadrul CCD, formare pe domenii de interes pentru cadrele didactice (curriculum, metode active, evaluare, comunicare, managementul clasei, inteligențe multiple, gândire critică etc.), ceea ce oferă o perspectivă holistică în realizarea resurselor educaționale.

Cei cinci autori au elaborat manuale școlare pentru elevii claselor I-IV, auxiliare pentru elevii din învățământul primar, programe școlare, ghiduri metodologice, articole în reviste de specialitate, lucrări de didactica specialității, management educațional, curriculum, evaluare, transdisciplinaritate etc., oferte de formare pentru cadrele didactice, diverse resurse educaționale produse în cadrul proiectelor cu finanțare europeană.

Alţii au mai cumpărat şi…